مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1399 ساعت 09:302020-08-22سياسي

بهره برداری از المان 3 شهید خلبان اسدآبادی در دهه فجر 


شهردار شهر اسدآباد از بهره برداری المان سه شهید خلبان این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

- علیرضا فعله گری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ساخت و طراحی المان سه شهید خلبان شهرستان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: ماکت هواپیما F4 و المان و تندیس این شهدای گرانقدر در میدان آزادگان واقع در ورودی شهر اسدآباد از سمت کرمانشاه نصب خواهد شد.

وی وجود شهدای خلبان در اسدآباد را یک ظرفیت معنوی دانست و افزود: شهید سرتیپ دوم مظاهر رضاییان، سرگرد شهید رضا صادقی و سرتیپ شهید علی امجدیان سه شهید خلبان اسدآبادی در نیروی هوایی ارتش کشور بودند که نقش مهمی در دوران دفاع مقدس در نیروی هوایی ارتش ایفا کردند.

فعله گری با اشاره به همکاری حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در طرح فوق در ادامه از تکمیل المان شهدای گمنام گردنه شهر اسدآباد و محوطه سازی طرح در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد و یادآور شد: این طرح یکی از مهمترین طرح های عمرانی شهرداری شهر اسدآباد بوده که تلاش خواهیم کرد جاده سلامت و اطراف المان شهدا به موقع طراحی و اجرا شود.

وی همچنین از راه اندازی ساختمان شماره 2 شهر اسدآباد تا پایان این دوره شوراهای اسلامی خبر داد و گفت: آتش نشانی شهر اسدآباد فاقد نردبان هیدرولیک بود که با اعتباری افزون بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از المان 3 شهید خلبان اسدآبادی در دهه فجر 

بهره برداری از المان 3 شهید خلبان اسدآبادی در دهه فجر